دعا پولدار شدن پسر جوان و بهتر شدن آینده او

0

دعا پولدار شدن پسر جوان و بهتر شدن آینده او

اگر نگران پسر جوان در خانواده هستید و می خواهید رزق و روزی او را چند برابر کنید. پیشنهاد ما این است که در ادامه این مطلب از سایت دعایاب دعا پولدار شدن پسر جوان و بهتر شدن آینده او را بخوانید. ان شاء الله که حل مشکل می شود و به خواسته اش در زندگی دست پیدا می کند.

دعا پولدار شدن پسر جوان و بهتر شدن آینده او
دعا پولدار شدن پسر جوان و بهتر شدن آینده او

,دعای ثروتمند شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع,دعا ثروتمند شدن سریع,دعا جهت پولدار شدن سریع,دعای پولدار شدن یک شبه,دعای پولدار شدن فوری,دعای پولدار شدن قوی,دعاي پولدار شدن,دعای پولدار شدن فوری,دعاي پولدارشدن زود,دعا برای یکشبه پولدار شدن,دعای قوی پولدار شدن رزق و روزی یهود,دعای قوی برای پولدار شدن,دعای بسیار قوی برای پولدار شدن,دعای خیلی قوی برای پولدار شدن,قوی ترین دعای پولدار شدن,دعای قوی برای پولدار شدن سریع,دعای پولدار شدن از امام باقر,دعای ثروتمند شدن مجرب,

دعا پولدار شدن پسر در خانواده فقیر:

طریقه ختم آیه مبارکه :

وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا ﴿۲﴾.

وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا ﴿۳﴾.

به جهت مطالب و فتوحات و وسعت و جمیع اسباب و سامان دنیویه بدین ترتیب است :

همچنین ببینید  دعای تسخیر قلب و محبت فوری مجرب و سریع الاثر

مدت 40 روز 6379 مرتبه بخواند و در روز دوشنبه ابتداء کند و در جمعه تمام کند و قبل از خواندن غسل کند. وضو بسازد و دو رکعت نماز بخواند و بعد از نماز صد مرتبه سوره حمد و صد مرتبه سوره الم نشرح و صد مرتبه صلوات بفرستد پس شروع کند تا 39 روز متوالی هر روز 108 مرتبه بخواند. اگر در این مدت یک روز ترک شود باز از سر بگیرد و در روز چهلم بعد از اتمام ختم صد مرتبه حمد و الم نشرح بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد و این دعا را بخواند.

اللهمّ أغنِنی بِحلالِکَ عن حرامِک و بِفَضلِکَ عمّن سِواک إِنَّكَ عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ.

و 70 مرتبه بگوید :

اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجاً وَ مَخْرَجاً.

و در بین ختم ان شاء الله اثر اجابت ظاهر شود و اگر برای کسی در چهل روز اثر ظاهر نشود ختم را از سر بگیرد که ان شاء الله در اربعین دوم مطلب حاصل شود.

ادعیه پولدار شدن تجربه شده:

جهت تنگی روزی و رفع فقر 40 روز، روزی یك مرتبه «سوره مباركه مزمل» را بخواند.روز پنج شنبه دو ركعت نماز بخواند و بعد از نماز سوره یس را بخواند و این عمل را تا سه روز انجام دهدجهت وسعت رزق و معیشت از شب شنبه، هر شب سه بار سوره مباركه واقعه را بخواند و شب جمعه 8 مرتبه بخواند و این عمل را پنج هفته بجای آورد و قبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخواند:

«اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیباً مِنْ غَیرِ كَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَینِ بِحَقِّ الامَامِین الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِكَ یاارحم الراحمین».

همچنین ببینید  دعای تبدیل فقر به ثروت – دعا های روزی

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.