دعای بسیار مجرب برای ازدواج و گشایش بخت

0

دعای بسیار مجرب برای ازدواج و گشایش بخت

در صورتی که در روابط خود مشکل دارید و می خواهید عزیزی را به خودتان جلب کنید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعایاب مرجع دعا ها و ذکر های راهگشای اسلامی دعای بسیار مجرب برای ازدواج و گشایش بخت را بخوانید. این دعا حاجت می دهد و باعث می شود که از تلخی ها و پلیدی ها عبور کنید و حس خوب به شخصی که دوستش دارید منتقل کنید.

دعای بسیار مجرب برای ازدواج و گشایش بخت
دعای بسیار مجرب برای ازدواج و گشایش بخت

دعای مجرب ازدواج,دعای مجرب ازدواج فوری,دعای مجرب ازدواج با معشوق,دعای مجرب ازدواج پسر,دعای مجرب ازدواج با شخص دلخواه,دعای مجرب ازدواج دختر,دعای مجرب ازدواج موفق,دعاهای مجرب ازدواج,دعای مجرب برای ازدواج,دعای مجرب ازدواج سریع,دعای مجرب برای ازدواج سریع دختر,دعای مجرب برای ازدواج سریع,دعاهای مجرب برای ازدواج سریع,دعای مجرب برای ازدواج فوری,دعاهای مجرب برای ازدواج فوری,دعا ازدواج مجرب سریع,دعای مجرب برای ازدواج سریع پسر,دعای مجرب برای ازدواج با معشوق,دعای خیلی مجرب برای ازدواج با معشوق.

به جهت برآمدن حاجت و گشایش بخت و ازدواج، نماز حضرت باب الحوائج را بخواند و آن دو رکعت است در هر رکعت بعد از حمد دوازده مرتبه سوره توحید را بخواند و بعد از نماز صد مرتبه صلوات بفرستد و بعد به سجده رود و دوازده مرتبه بگوید :

همچنین ببینید  ختم مجرب برای افزایش رزق و روزی و رسیدن به مقاوم و منزلت اجتماعی

اَللهُمّ اِنّی اَسئَلُکَ بِحَقِّ المَحبُوسَ فِی سِجْنَ هارونَ اَنْ تَقْضِیَ حاجَتی.

دعا مجرب ازدواج با اثر حتمی و فوری:

دعای مجرب ذیل رو بخوانید و فردای آن روز خود را معطر کنید و به سمت شخص مورد نظر برین. توجه منظور شیشه عطرهای معمولی و شیشه ادوکلن پلمپ هستش نمیشه این دستور رو بر ادوکلن خواند.

کلمات و آیه این است:

هَیَمَت کُلُّ مَن یَشِم رائحَتى بِکَلَماتِ اللهِ التّاماتِ الَّتى لا یُجاوِزُها بِرٌّ وَلا فاجِرٌ وَاَلقَیتُ عَلَیکَ مَحَبَّةً مِنّی وَکانَ عِندَ اللهِ وَجیهاً مَحبوباً فِی الدُّنیا.

مرحله اول : برای ازدواج و خواستگار آمدن برای دختران جوان یـالــطـــیـف را هر روز صدو بیست و نه بار بخوانید.

مرحله دوم : آیه “وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ”( آیه سی ودو سوره نور) را موقع اذان بخوانید.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.