دعای رونق کسب و کار، بوتیک و فروشگاه لباس مجرب

0

دعای رونق کسب و کار، بوتیک و فروشگاه لباس مجرب

امروز و در یکی دیگر از پست ها و ادعیه سایت دعایاب مرجع دعا ها و اذکار اسلامی، به شما عزیزان دعای رونق کسب و کار، بوتیک و فروشگاه لباس مجرب را می آموزیم. اگر می خواهید کسب و کار خود را از نظر مالی تقویت کنید. باید عرض کنیم که این دعا گره از مسیر شما باز می نماید.

دعای رونق کسب و کار، بوتیک و فروشگاه لباس مجرب
دعای رونق کسب و کار، بوتیک و فروشگاه لباس مجرب

,دعای رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار فوری,دعای رونق کسب و کار تجربه شده,دعای رونق کسب و کار مغازه,دعاي رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار در مغازه,دعای رونق کسب و کار صوتی,دعایی برای رونق کسب و کار,دعاهای رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار و برکت مغازه,دعای رونق گرفتن کسب و کار,دعای جهت رونق کسب و کار,دعایی برای رونق کسب و کار در جدول,دعا برای رونق کسب و کار,دعا برای رونق کسب و کار و مشتری,دعا برای رونق گرفتن کسب و کار,,دعای رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار فوری,دعای رونق کسب و کار مغازه,دعاي رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار در مغازه,دعای رونق کسب و کار صوتی,دعایی برای رونق کسب و کار,دعاهای رونق کسب و کار,دعای برای رونق کسب و کار,دعا برای رونق کسب و کار فوری.

دعای زیر را باید پس از نماز جمعه، بر یک تکه کاغذ بنویسید و در میان کالایی که به فروش نمی رود قرار دهید. این دعا برای فروش ملک و زمین و … هم کاربرد دارد.

بسم الله الر حمن الر حیم .

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان  یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله.

همچنین ببینید  نوشتن تعویذ برای کسب و کار و رونق و گشایش کسب و کار

دعای رونق کسب بوتیک سریع الاجابه:

نقل است که امام صادق علیه السلام برای افزایش رزق برخی تجار اهل کوفه خواندن دو رکعت نماز را سفارش می کردند که پس از فارغ شدن از آن، خواندن سه مرتبه ذکر زیر سفارش شده:

 

« تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ ».

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.