دعای عظیم برای ایجاد وابستگی و جلب محبت شخص

0

دعای عظیم برای ایجاد وابستگی و جلب محبت شخص

به شما عزیزان در ادامه یکی دیگر از پست ها، عناوین و مطالب سایت  دعایاب گره گشای اسلامی می آموزیم که سبب زیاد شدن علاقه و جلب شخصی می شود که دوستش دارید و قرار است شریک زندگی و آینده شما باشد. متن کامل دعای عظیم برای ایجاد وابستگی و جلب محبت شخص را در ادامه بخوانید.

دعای عظیم برای ایجاد وابستگی و جلب محبت شخص
دعای عظیم برای ایجاد وابستگی و جلب محبت شخص

دعای عظیم برای ایجاد وابستگی و جلب محبت شخص,دعای جلب توجه شخص,دعا برای جلب محبت شخص مورد نظر,دعا برای جلب محبت شخص خاص,دعا برای جذب شخص مورد نظر,دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر,دعای جذب شخص مورد نظر,دعا برای جلب محبت شخصی,دعایی مجرب برای عزیزشدن و تسخیر قلوب و جلب محبت,دعای مجرب جهت مهر و محبت – دعای تضمینی تسخیر قلوب قوی,دعای مجرب مهر و محبت,دعای سریع الاجابه تسخیر قلوب,بهترین دعای مهر و محبت,قوی ترین دعای تسخیر قلوب,طلسم مخصوص افزایش مهر و محبت,طلسم قوی برای تسخیر قلوب شخص مورد نظر,ذکر و دعای زیاد شدن مهر و محبت,ذکر و دعای مخصوص تسخیر قلب.

دعای عظیم برای ایجاد وابستگی و جلب محبت شخص:

444 مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد.

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید.

همچنین ببینید  دعا برای در امان ماندن از شر حسودان مجرب

بر روی یک مقدار شربت شیرین از هر نوعی که باشد ولی حتما باید شیرین باشد یک بار سوره یاسین خوانده و ۷۱ مرتبه این آیه را بخوانید

اَلْقَیْت عَلَیْکَ مَحَبَّة‌ً مِنّی ٬ سپس ۷ مرتبه بگویید

اَقْسِمُ عَلَیْکُم یا خُدّام سورةِ یس بِعِزَّة‌ِ اللهِ و جَلالِهِ و هَیْبَتِهِ اَلّا وَ جَعَلْتُمْ مَحَبَّتی فی قَلبِ زَوجی ثابتَة کَما تَثْبِت الاَصابِع فی راحَة‌ِ الْیَد و بعد شربت را به او بخورانید .

1001 مرتبه ذکر یا وَدود  را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند  و به انها داده تا از آن بخورند.

دعای مجرب عزیز شدن:           

در منابع اسلامی بسیار سفارش شده که برای عزیز شدن نزد مردم، این ذکر را بسیار زمزمه کنید : 
“یا عزیزُ ذوالعِزِه و الاقتدارِ عَزِّنی”.

دعای جلب محبت سریع :

باید در روز جمعه غسل کرد و سپس دو رکعت نماز حاجت به جا آورد و به نیت مطلوب صلوات فرستد و شروع کند به خواندن سورهء‌ توحید تا هفت روز بخواند روزی ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را این گونه بخواند .

بسم الله الرحمن الرحیم قل هوالله احد یا جبرائیل الله الصمد یا میکائیل لم یلد و لم یولد یا اسرافیل ولم یکن له کفواَ احد یا دردائیل اَجیبونی وَ لَیِّن لی قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ کُن فَیَکون.

و در روز آخر ۲۴۸ بار بخوانید و آخری را هم به طریقهء مذکور که بشود ۲۴۹که جمعاَ تمام ختم در کل روزها بشود ۱۷۲۵ مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند .

همچنین ببینید  خواص شرف الشمس برای دفع سحر و جادو و حفظ از سحر و طلسم

به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید اگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت.   

دعایی مجرب برای عزیزشدن و تسخیر قلوب و جلب محبت:

در ابتدا دو رکعت نماز به نیت طلب حاجت بخواند و سپس برای جلب کردن محبت محبوب و یا صلح و آشتی با همسرش ، با ایمان قلبی و در زمان سعد و مکانی مطهر نوشته ذیل را که در این زمینه بسیار مجرب است و مقام والایی دارد را با رعایت شرایط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد . در پایان به مناجات پروردگار مشغول گردد و طلب حاجت کند . ان شاءالله مطلوب حاصل گردد

و آن اینست:

محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعاً سُجَّداً یَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاهِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ.

برگرفته از سایت هاروس  

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.