دعای مجرب برای حاجت روایی و رسیدن به روزی بیشتر

0

دعای مجرب برای حاجت روایی و رسیدن به روزی بیشتر

دعای سریع الاثر و گره گشای پرخیر و برکتی به شما عزیزان دعای سریع الاجابه و تجربه شده ای را می آموزیم که سبب می شود به حاجات و خواسته های خود برسید، ضمن این که اگر فکر می کنید ممکن است خواسته های زیادی داشته باشید دعای مجرب برای حاجت روایی و رسیدن به روزی بیشتر را بخوانید.

دعای مجرب برای حاجت روایی و رسیدن به روزی بیشتر
دعای مجرب برای حاجت روایی و رسیدن به روزی بیشتر

دعای مجرب برای حاجت روایی و رسیدن به روزی بیشتر,دعای حاجت روایی,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت روایی نخودکی,دعای حاجت روایی ,دعای حاجت روایی شب جمعه,دعای حاجت روا شدن سریع,دعای حاجت روایی زیر باران,دعای حاجت روایی در ماه رجب,دعای حاجت روایی قطعی,دعای حاجت روایی حضرت محمد,دعای حاجت روایی برای ازدواج,دعای حاجت روایی قطعی,دعای حاجت روایی بعد از نماز صبح,دعای حاجت روایی مجرب,دعای حاجت روایی امام رضا,دعای حاجت روایی بهجت,دعای حاجت روایی حضرت علی,دعای حاجت روایی امام حسین,دعای حاجت روایی شیخ بهایی,

دعای برای حاجت روایی و رسیدن به روزی بیشتر:

در بحارالانوار روایت شده است که هر کس را حاجتی باشد پس روز سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه را روزه بدارد پس چون وقت شام پنج شنبه یعنی شب جمعه شود پیش از افطار چیزی صدقه دهد پس چون از نماز عشاء فارغ شود سجده نماید و در سجود این دعای شریف را بخواند.

همچنین ببینید  دعا برای رفع مشکل در خانه-دعای قرآنی گشایش مشکلات خانه

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِوَجْهِكَ‏ الْكَرِيمِ‏ وَ اسْمِكَ‏ الْعَظِيمِ‏ وَ عَيْنِكَ‏ الْمَاضِيَةِ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تَقْضِيَ دَيْنِي وَ تُوَسِّعَ عَلَيَّ فِي رِزْقِي.

پس هر کس مداومت و مواظبت نماید بر این عمل خداوند به قدرت کامله و رحمت شامله خود روزی او وسیع و فراخ گردد و قرض او را ادا فرماید الله تعالی.

دعا برای حل مشکل بزرگ   :

برای رفع مشکلی که از حل آن عاجزید و نمیداند چگونه از آن خلاص شوید لازم است : 

با تدبیر در معانی آیات و با شرط رعایت کلیه شئون شامل داشتن وضو ، رو به قبله بودن ، جامه پا آیه الکرسی را به نیت آن مهم ۱۲ مرتبه تلاوت نمائید این آیات را بنویسد و با خود داشته باشند و بعد از نماز صبح نیز تلاوت کنند . 
آل عمران ۱۴ – آل عمران ۳۱ – آل عمران ۱۴۸ – آل عمران ۱۸۸ – مائده ۵۴ – یوسف ۴۰ – طه ۳۹ و ۴۰ – ص ۳۲ و ۳۳ – صف ۱۳
موقع نوشتن باید مدام این دو اسم اعظم رو: یا عظیم یا عجیب را تکرار کنین .

برگرفته از سایت هاروس      

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.