دعای مجرب و قوی بخت گشایی جذب خواستگار سریع الاثر

0

دعای مجرب و قوی بخت گشایی جذب خواستگار سریع الاثر

در این پست از سایت دعایاب DOAYAB.COM که مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد. دعاهایی سریع الاثر برای بخت گشایی و جذب خواستگار در اختیارتان قرار داده ایم ان شاءالله گشایش بخت ایجاد می شود.

دعای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی ,دعای بخت گشایی ,دعای بخت گشایی سریع دختر نی نی سایت,دعای بخت گشایی دختر مجرد ,دعای بخت گشایی فوری

 

 

دعای بخت گشایی از آیت الله بهجت 

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند :

آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»

(سوره فرقان آیه 74)

را زیاد بخوانید. بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود : نماز جعفر طیار بخوانید و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخوانید و بعد به سجده بروید و تلاش کنید که حتما گریه کنید (هرچند کم) و همین که چشم شما را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهید. این کار را تا زمانی که حاجت شما روا شود انجام دهید. 

 

دعای بخت گشایی تضمینی

به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج ، با حضور و توجه قلبی سوره های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند ، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

همچنین ببینید  دعای بسیار قوی و تجربه شده برای ازدواج و گشایش بخت دختران مجرد 

سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند :

۱-سوره الفلق ( ۷ مرتبه ).

۲-سوره الناس ( ۷ مرتبه ).

۳-سوره الإخلاص ( ۷۱ مرتبه ).

۴-سوره طه ( ۲ مرتبه)

۵-سوره الکافرون ( یک مرتبه ) .

 

دعا برای آسانی ازدواج 

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این آیات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

 

دعای مجرب بخت گشایی و جذب خواستگار

خواندن آیه ۲۲۴ سوره قصص برای بخت گشایی دختر و پسر و جلب نظر خواستگار بسیار توصیه شده است. قرآن مجید می‌فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید :

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»

همچنین ببینید  دستورات و ادعیه برای تسخیر قلب سریع الاجابه قوی

 

دعای یستشیر موثر برای ازدواج 

روزی 110 مرتبه آیه 9 سوره آل عمران را تا «لایخلف المیعاد» بخوانید و سپس بگویید «اجمع بینی و بین زوج المومن»

روزی دو مرتبه سوره یس و یا 40 مرتبه حمد بخوانید و به حضرت زینب (س) هدیه دهید و هر روز بگویید به حق علی و فاطمه همسری خوب برایم بفرست.

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل به مدت آن یک هفته به عنوان دعای بخت گشایی آورده شده است پیشنهاد می شود : هفتاد مرتبه آیه الکرسی، هفتاد مرتبه سوره اخلاص، هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس و هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کنید. این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

 

 

دعای جذب خواستگار از راه دور,دعای جذب خواستگار,دعای جذب خواستگار پولدار,دعای جذب خواستگار مورد نظر,دعای جذب خواستگار دلخواه,دعای جذب خواستگار سریع,دعای جذب خواستگار در جلسه اول

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.