دعا برای یافتن مال و ثروت ناگهانی

0

دعا برای یافتن مال و ثروت ناگهانی

امروز می خواهیم در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعایاب مرجع راهگشا های اسلامی و گره گشا های پرخیر و برکت به شما عزیزان دعا برای یافتن مال و ثروت ناگهانی را شرح دهیم که در نتیجه ان می توانید از درگیری ها و مشکلات مالی عبور کرده و سختی ها را بر خود آسان کنید.

دعا برای یافتن مال و ثروت ناگهانی
دعا برای یافتن مال و ثروت ناگهانی

دعای ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروتمند شدن فوری,دعاي ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن در شش روز,دعای ثروتمند شدن در هفت روز,دعای ثروتمند شدن در 6 روز,دعای ثروتمند شدن روز جمعه, دعاکارگشایی ثروت و روزی برای گشایش مال و ثروت و روزی, افزایش ثروت سهامداران.

دعا برای یافتن مال و ثروت ناگهانی:

براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگويد: لا اله الا اللّه الملك الحق المبين .

حضرت خاتم الانبياء صلى اللّه عليه و آلهبه اصحاب صفه در زمانى كه از تنگدستى خويش شكايت كردند اين دعا را تعليم ايشانفرمود كه دائم بخوانند، غنى خواهند شد:

اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظيم اقض عنا الدين و اغننا من الفقر.

ابوبصير گويد: به حضرت صادق ع عرض كردم: من رسيدن روزيم را كند مي شمارم و روزي من به كندي مي رسد و به نظر خودم بيش از آن هم نخواهد رسيد؟

همچنین ببینید  دعایی مجرب برای رسیدن و جذب محبت معشوق و یار

آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو «اللهم انك تكفلت برزقي و رزق كل دابه، يا خير مدعو و يا خير من اعطي و يا خير من سئل و يا افضل مرتجي افعل بي كذا و كذا» ( به جاي كذا و كذا حاجت خود را در مقدار زياد شدن روزي بگويد).

ختم سوره واقعه جهت وسعت رزق :جهت وسعت رزق ومعيشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مباركه واقعه را بخواند وشب جمعه 8مرتبه بخواند واين عمل را پنج هفته بجاي آورد وقبل از هر بار خواندن سوره اين دعا را بخواند.

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَيِّباً مِنْ غَيْرِ كَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَيْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِيحَتِين الفَقرا وَالدِّينِ وَاِدْفَعْ عَنِّي هَذَيْنِ بِحَقِّ الامَامِيْن الحسن وِالحُسَين بِرَحْمَتِكَ ياارحم الراحمين . فرموده اند اين ختم تاثير عجيبي دارد .

دعای ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروتمند شدن فوری,دعاي ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن در شش روز,دعای ثروتمند شدن در هفت روز,دعای ثروتمند شدن در 6 روز,دعای ثروتمند شدن روز جمعه, دعاکارگشایی ثروت و روزی برای گشایش مال و ثروت و روزی

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.