طریقه باطل کردن سحر و طلسم با مهر کربلا مجرب و تضمینی

0

طریقه باطل کردن سحر و طلسم با مهر کربلا مجرب و تضمینی

در این پست از سایت دعایاب طریقه باطل کردن سحر و طلسم با مهر کربلا مجرب و تضمینی را قرار دادیم . دستورالعمل و نسخه قوی و مجرب و سریع الاجابه برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و جادو با استفاده از سه عدد مهر کربلا . این روش بسیار موثر برای باطل کردن انواع سحر و طلسم می باشد که توسط بسیاری از کاربران تجربه شده است …

طریقه باطل کردن سحر و طلسم با مهر کربلا مجرب و تضمینی
طریقه باطل کردن سحر و طلسم با مهر کربلا مجرب و تضمینی

باطل کردن سحر و طلسم با مهر کربلا,روش باطل سحر و طلسم با مهر,بهترین نسخه باطل کردن سحر و طلسم,قویترین باطل سحر و جادو,مهر کربلا برای باطل شدن سحر

طریقه باطل کردن سحر و طلسم با مهر کربلا مجرب و تضمینی:

روش اول :

سه تا مهر کربلا که تربت امام حسین باشد را تهیه کنید.روی هر کدومشون ۷ بار ایه الکرسی بخونید .و با هر بار خوندن روی مهر فوت کنید.

هر بار که آیه الکرسی میخونید وقتی به قسمت(یشفع عنده) که رسیدید.بین (دوتا عین) که به رنگ قرمز دراورد  در آن قسمت نیت باطل سحر کنید.

یعنی بگویید :

(باطل کردم هرگونه سحر و جادو از هر عنصری در هر مکان و هر زمان در حق “نام خود زاییده نام مادر خود” را و به خودشان برگردان)

همچنین ببینید  دعای دفع بلا از امامان معصوم قوی و مجرب

و بعد ایه را ادامه دهید.پس در واقع روی هر مهر ۷ بار آیه الکرسی را تلاوت میکنید.

با هر بار خواندن آیه الکرسی وقتی که به قسمت یشفع عنده که رسیدید بین دو تا عین نیت باطل سحر میکنید و بعد ایه را ادامه میدهید.

بعد هر بار تلاوت هم روی مهر فوت میکنید.سپس هر کدام از این مهر ها را در مسجدی هدیه کنید.مسجدی که در آنجا همیشه نماز جماعت خوانده میشود.

(در واقع سه تا مهر را در سه مسجد هدیه کنید و در قسمت جامهری مسجد قرار دهید)اگر یکی از مهر ها را در مسجدی که اسم مسجد سجادیه باشد قرار دهید بهتر است.

اگر هم گیر نیاوردید هیچ موردی ندارد.

هر بار که نماز گزار پیشانی خود را روی مهر شما قرار دهند دعای باطل سحر شما روز به روز قوی تر میشود.و اما زمان انجام این عمل:بهترین زمان اولین یکشنبه یا پنج شنبه ماه قمری است.

بعد نماز صبح قبلش غسل کنید و بعد از نماز صبح در حالی که روی سجاده نشسته اید سه مهری که تهیه کرده اید را بردارید و شروع به تلاوت ایت الکرسی کنید.

و همان روز مهر ها را در مساجد ها قرار دهید.توجه کنید که فقط شخص سحر زده باید این عمل را انجام دهد.اگر هم شخص به سن تکلیف نیست میتوان شخص دیگری برای او این کار را انجام دهد. من خودم استفاده کردم جواب داد

برگرفته از دعا سایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.