دعای فروش لباس در خانه و فروش حیوانات و فروش اینترنتی

0

دعای فروش لباس در خانه و فروش حیوانات و فروش اینترنتی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعایاب دعای فروش لباس در خانه و فروش حیوانات و فروش اینترنتی را قرار دادیم . طلسم و دعای بسیار قوی و مجرب برای فروش سریع و فوری اینترنتی لباس و حیوانات در خانه . اگر فروشنده لباس در خانه هستید و می خواهید فروش لباس در خانه داشته باشید یا حیوانی دارید و میخواهید بفروشید می توانید از دعای قوی و مجرب فروش زیر استفاده کنید .

دعای فروش لباس در خانه و فروش حیوانات و فروش اینترنتی
دعای فروش لباس در خانه و فروش حیوانات و فروش اینترنتی

دعای فروش مال,دعای فروش مال در گنجهای معنوی,دعای فروش مال در مفاتیح,دعاي فروش مال,بهترین دعای فروش مال,دعای فروش سریع مال,دعا برای فروش مال,دعا براي فروش مال,دعای خرید مال,دعای سریع الاجابه برای فروش مال,دعای فروش مال فوری,دعای فروش رفتن مال,بهترین دعای فروش مال ,بهترین دعا برای فروش مال,دعای فروش فوری مال,دعا برای فروش سریع مال,دعا برای فروش سریع مال از راه دور,دعا جهت فروش سریع مال,دعا برای فروش سریع مال ,دعا برای فروش مال به قیمت خوب,دعا برای فروختن مال,خواندن دعا برای فروش مال,دعا برای فروش خانه,دعا برای فروش خانه با قیمت بالا

دعای فروش لباس در خانه و فروش حیوانات و فروش اینترنتی: عزیزان می توانید این دعا را برای موقفیت تجارت و کسب و کار خانگی تان بخوانید.

هر گاه متاعی فروش نشود: این آیات را بر کاغذی نویسد و در آن نهد از غیب مشتری می‌رسد انشاءا…

(سوره بقره آیات ۴۱-۴۰)۴۰٫ یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.۴۱٫ وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ

همچنین ببینید  دعای موفقیت خانم در کسب و کار خانگی و فروش

برای فروش اجناس و متاع :

هفت مرتبه این آیه را بر پیاله ای از آب خوانده سپس آن را بر اجناس خویش بپاشد. ( اگر آب برای آن ها ضرر نداشته باشد ) به زودی به فروش خواهد رفت.بسیار مجرب است.

وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ (مجمع الدعوات ص ۲۰۶)

برای فروش متاع این کلمات را در بین اجناس مورد نظر بگذارد به فرمان حضرت حق جل شانه فروخته خواهدشد.

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

دعایی قوی فروش سریع کالای مغازه و منزل مسکونی :

دعای بسیار مفید و مجرب و آزموده شده ای که در ذیل ذکر گردیده برای فروش هر مال و متاعی که قصد بیع و فروش آنرا داشته باشد نافع خواهد بود .

همچنین ببینید  دعای افزایش رزق و روزی و کسب علم زیاد و مال فراوان

دستورالعمل آن بدین شرح است :

ابتدا در روز جمعه که سعد باشد و نیز در مکانی سعد نیت کرده و وضو گیرد و نماز جمعه را به جای آورده و پس از نماز جمعه بنویسد با رعایت کامل آداب و شرایط دعای عظیم و شریف ذیل را و آنرا درمیان آن متاع (کالای مورد نظر و یا مال) نهاده و پنهان کند .

سپس زکات و صدقه دهد. ان شاءالله به طور یقین و به فضل پروردگار و عنایات حضرت سبحان به زودی متاعش (ملک یا آپارتمان یا زمین یا کالای قابل خرید و فروش از هر نوع که باشد) بفروش میرسد .

دعای ذیل را بنویسد :

بسم الله الر حمن الر حیم یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله.

دعا برای فروش خانه فوری,دعای برای فروختن مال,دعا برای فروش خانه,دعا برای فروش خانه ارثی,دعا برای خرید مال خوب,دعای سریع الاجابه برای فروش خانه,دعای سریع الاجابه برای فروش خانه از راه دور,دعا سریع الاجابه برای فروش ملک,دعا سریع الاجابه برای فروش خانه,دعای سریع الاجابه برای خرید خانه,دعای سریع الاجابه برای خرید خانه ,دعای خیلی سریع الاجابه برای فروش ملک,دعای خیلی سریع الاجابه برای فروش ملک ,دعای خیلی سریع الاجابه برای فروش ملک از راه دور,دعای فروش اینترنتی لباس,دعای فروش لباس در مغاره,دعای فروش حیوانات,دعای فروش سریع لباس,دعای فروش فوری لباس,دعای قوی و مجرب فروش اینترنتی,دعای سریع الاجابه فروش لباس,طلسم قوی و تضمینی فروش لباس

همچنین ببینید  دعای رسیدن مشتری از غیب برای فروش خانه و ملک و زمین
برگرفته از دعا سایت

**************************************************

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.