باطل کردن سحر و جادو با ادرار – باطل کردن طلسم با ادرار بچه نابالغ

0

باطل کردن سحر و جادو با ادرار – باطل کردن طلسم با ادرار بچه نابالغ

در این پست از سایت دعایاب باطل کردن سحر و جادو با ادرار باطل کردن طلسم با ادرار بچه نابالغ را قرار داده ایم.نحوه باطل کردن سحر و جادو با ادرار و اینکه آیا ادرار برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم ماثر می باشد یا نه در ادامه مطلب قرار داده ایم.همچنین راه  و روش هایی برای باطل کردن سحر و جادو با آیات قرآن و دعا وجود دارد که در ادامه مطلب ذکر شده است.

باطل کردن سحر و جادو با ادرار – باطل کردن طلسم با ادرار بچه نابالغ
باطل کردن سحر و جادو با ادرار – باطل کردن طلسم با ادرار بچه نابالغ

باطل السحر با ادرار ,باطل السحر با سوره حمد, باطل السحر قوی, باطل السحر غسلی ,باطل السحر صوتی ,باطل السحر یعنی چی , باطل السحر با سرکه, دعای باطل السحر شیخ بهایی و باطل السحر هر گونه سحر و طلسم و جادو,

 

باطل كردن سحر با ادرار:برای باطل کردن سحر با ادرار یک قطره ادرار را درون لیوان می‌ریزند و به فردی که سحر شده می‌دهند تا بخورد، با این کار گمان می‌کنند جادو رفع می‌شود.

اما این روش مناسبی برای ابطال سحر نمی‌باشد، چرا که ادرار نجس هست و خوردن آن حرام است. البته غافل نشوید که ادرار سموم بدن میباشد پس بهتر است روش‌ های معتبر دینی را برای ابطال سحر انتخاب کنید. وجود ساحران امری طبیعی میباشد ، در روایات معصومین نیز به راه‌ های حفاظت در مقابل سحر اشاره‌ شده است.

ابتدا باید مطمئن شد که فرد آیا سحر شده است یا نه و همچنین چگونگی دچار شدن به سحر نیز مهم است چرا که بسته به نوع سحر می‌توانند دعای مخصوص را از عالم دینی دریافت کنند. در ادامه‌ ی مطلب به برخی از رویات و آیات قرآن کریم پیرامون رفع ابطال سحر پرداخته‌ ایم.

همچنین ببینید  طلسم مجرب دفنی – طلسم مجرب دفنی با تخم مرغ

دعای باطل سحر قوی: جهت باطل كردن سحر با قرآن دعاهای زیر را بخوانید.1. خواندن این دعا مجرب است:

(إِنَّ رَبَّكُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ تَبَارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ.ادْعُوا رَبَّکمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیةً إِنَّهُ لا یحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین)

2. از امام رضا در صحیفه الرضا نقل شده است به جهت دفع ضرر سحر و ابطال آن، دستتان را مقابل صورت خود گذاشته و بخوانید:(بِسمِ اللِه العظیم رَبِّ العَرشِ العَظیم إلاّ ذَهَبْتَ وَ انْقَرَضْتَ)

بحارالانوار جلد 92- صفحه 127

دعا و آیات قرآن برای محفوظ ماندن از سحر:1. از امام علی (علیه‌السلام) و امام صادق (علیه‌السلام) نقل شده است که برای حفظ از سحر دعای زیر را روی کاغذ نوشته و همراه خود داشته باشند:   «بسم الله و ماشاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوة الا بالله»

2. خواندن آیات 81 و 82 سوره‌ ی مبارکه یونس و آیات 27 و 46 سوره‌ ی مبارکه نازعات و همچنین آیات 118 و 122 سوره‌ ی مبارکه اعراف توصیه شده است.3. علامه مجلسی حدیث قدسی را نقل کرده است که خداوند به پیامبرش فرموده است: کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد دعای زیر را بخواند:

همچنین ببینید  دعا های قوی برای کم شدن اثر چشم زخم در خودمان

(اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کادَهُ بِسِحْرِ هِبِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ، ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْک أَهْلِ الْإِفْک وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کیدِ أَهْلِ الْفَسَادِ ، مَنْ کادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ ،أَوْ لَا أَخَافُهُ فا قطع مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِک فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یا کرِیم).

بحار الانوارجلد 92-ص ۳۱۸

4. برای محفوظ ماندن از سحر شب‌ ها بعد از نماز هفت مرتبه بخوانید:«بِسمِ الله وَ بِالله سَنَشُدُّ عَضُدکَ بِأخیکَ وَ نَجعَل لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلُونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبِعُکُما الغَالِبُونَ»

بحارالانوار جلد 92 صفحه124 

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.