دعایی قوی و معجزه گر برای گرفتن حاجت قطعی و تضمینی و حتمی

0

دعایی قوی و معجزه گر برای گرفتن حاجت قطعی و تضمینی و حتمی

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعایاب دعایی قوی و معجزه گر برای گرفتن حاجت قطعی و تضمینی و حتمی را قرار دادیم . دعایی سریع الاجابه و مجرب و معجزه آسا برای برآورده شدن حاجت فوری و تضمینی و قطعی از امام صادق (ع) . اگر هر حاجت و خواسته ای دارد و می خواهید به آنها برسید دعای زیر فوق العاده مجرب است  …

دعایی قوی و معجزه گر برای گرفتن حاجت قطعی و تضمینی و حتمی
دعایی قوی و معجزه گر برای گرفتن حاجت قطعی

دعایی حاجت,دعایی حاجت فوری,دعایی حاجت روایی,دعای حاجت قوی و فوری,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت در شب اربعین,دعای حاجت هنگام بارش باران,دعای حاجت روایی قطعی,دعای حاجت صوتی,دعای حاجت اهل سنت,دعای حاجت فوری,دعای حاجت فوری وقوی,دعای حاجت فوری صوتی,دعای فوری حاجت روایی,دعایی برای حاجت فوری,دعای حاجت خیلی فوری,دعای برامدن حاجت فوری,دعای براوردن حاجت فوری,بهترین دعای حاجت فوری,دعای حاجت روایی,دعای حاجت روایی,دعایی مجرب برای حاجت,دعایی سریع الاجابه برای حاجت,دعایی تضمینی مخصوص حاجت,دعایی حتمی برای حاجت,دعایی معجزه آسا مخصوص حاجت روایی.

دعایی قوی و معجزه گر برای گرفتن حاجت قطعی و تضمینی و حتمی‌‌حاجت روایی:

در حدیثی مهم امام صادق(ع) از پدر بزرگوارشان از عبدالله پسر جعفر (ع) نقل می کنند که ایشان فرمود: عمویم علی بن ابی طالب به من گفت آیا دوست نداری کلماتی به تو بگویم که قسم به خدا تا بحال به حسن و حسینم نگفته ام؟!!هنگامی که حاجتی به خدا داشتی و دوست داری به آن دست یابی بگو:

همچنین ببینید  دعاهای سریع الاجابه برای رسیدن به خواسته قلبی و برآورده شدن حاجت

☀️لا اِلهَ اِلّا اللهُ الحَلیمُ الکَریمُ لا اِلهَ اِلّا اللهُ العَلِیُّ العَظیمُ سُبحانَ اللهِ رَبِّ السَّمواتِ اَلسَّبعِ و ما فیهِنَّ و ما بَینَهُنَّ وَ رَبِّ العَرشِ العَظیمِ وَ الحَمدُللّهِ رَبِّ العالَمین اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُکَ بِاَنَّکَ مَلِکٌ مُقتَدِرٌ وَ اَنتَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ ما تَشاءُ مِن کُلِّ شَیءٍ یَکونُ☀️سپس حاجت خویش را از خدا طلب کن.

🔸محاسن برقی صحفه ۳۴
بحارالانوار جلد ۹۵ صحفه ۱۵۷🔸

دعای سریع الاجابه اسم اعظم برای استجابت دعا :

اسم اعظم خدای تعالی آن است که افتتاحاو «الله» و اختتام او «هو» است، هر که اسم اعظم خدای تعالی را روزی ۱۱ بار ورد خود قرار بدهد،هر آینه هر امر مهم جزئی و کلی برای او آسان شود و آن اسم اعظم پنج آیه از پنج سوره مبارکه بقره،آل عمران، نساء، طه و تغابن است، با این ویژگی که حروف آن نقطه ندارد و تغییری در اعراب آنها صورت نمی گیرد.

«الله لا إله إلا هو الحی القیوم…» تا آخر آیه الکرسی«الله لا اله الا هو …نزل علیک الکتاب …»«الله لا إله ان هو لیجمعنکم …»«الله لا إله ان هو له الاسماء…»«الله لا إله الا هو و علی إلله…».

برگرفته از  سایت دعا 786

**************************************

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.