دعای آیة الكرسی برای رفع فراموشی – رفع گرفتاری و شفای هر دردی

0

دعای آیة الكرسی برای رفع فراموشی – رفع گرفتاری و شفای هر دردی

در این پست از سایت دعایاب دعای آیة الكرسی بسیار مجرب برای رفع فراموشیرفع گرفتاری و شفای هر دردی راقرار دادایم در این باره امیرالمؤمنین علی (ع) فرمود: اگر بدانید آیة الكرسی چه اندازه با اهمیت و با ارزش است در هیچ حالی آنرا ترك نمی‌كنید. برای رفع و از بین بردن مشكلات خود به آیة الكرسی پناه ببرید، اگر مشكلی دارید و یا اگر گرفتارید، اگر بیمارید، اگر تمام درهای این عالم به روی شما بسته شده است چرا از آیة الكرسی غافلید. با ایمان كامل و اعتقاد به اثر بخوانید و نتیجه بگیرید كما اینكه خواندن و نتیجه گرفتند…

دعای آیة الكرسی برای رفع فراموشی – رفع گرفتاری و شفای هر دردی
دعای آیة الكرسی برای رفع فراموشی – رفع گرفتاری و شفای هر دردی

آیة الكرسی برای شفای هر دردی,آیة الكرسی برای در امان بودن متاع,آیة الكرسی برای رضایت و خوشنودی خداوند,آیة الكرسی برای استجابت دعا,آیة الكرسی برای رفع فراموشی,آیة الكرسی برای رفع گرفتاری

آیة الكرسی برای رضایت و خوشنودی خداوند:

پیامبر اكرم (صلی الله علیه وآله) فرمود: وقتی كه خداوند تعالی فاتحه الكتاب (سوره حمد) و آیة الكرسی را نازل كرد بر عرشش معلق كرد كه هیچ چیزی بین اینها و خداوند حجاب نبود…، پس خداوند فرمود: به عزت و جلالم قسم اگر بنده ای از بندگان من این آیات را بعد از هر نمازی قرائت كند من او را در حظیرة القدس و آنچه كه در آن است ساكنش می‌كنم. و در هر روز هفتاد بار او را نظر می‌كنم به نگاه خاصی. . . و در هر روز هفتاد حاجت او را كه كمترینش مغفرت و عفو من باشد برای او برآورده می‌كنم و در نزد تمام دشمنانش عزیز و نصرتش می‌دهم و هیچ چیزی مانع دخولش در بهشت نیست.

 

آیة الكرسی برای استجابت دعا:

همچنین ببینید  دعایی برای رفع و درمان استرس و بیماری و مریضی

در كتاب مهج الدعوات ص۳۱۶ آمده: در كتاب تحفة الملوك ص۲۱۲، : بعضی از وجود مقدس حضرت ختمی مرتب روایت كرده اند كه: اسم اعظم كه دعا بوسیله آن مستجاب می‌شود در سه سوره قرآن می‌باشد:

الف) سوره بقره: آیة الكرسی آیه ۲۵۵.

ب) در سوره آل عمران آیه ۲: الم اللهُ لا اِلهَ اِلا هُوَ الحیُ القَیوم.

ج) در سوره طه آیه ۱۱۱: وَ عَنتِ الوجوهُ لِلحیِّ القیُّوم.

آیة الكرسی برای رفع فراموشی:

در كتاب خواص الایات ص۲۰ آمده: سلمان فارسی روایت می‌كند كه: پیامبر اكرم (صلی الله علیه وآله) فرمود: هركس آیة الكرسی را با زعفران بر كف دست خود بنویسد و آنرا بمكد و هفت بار چنین كند هرگز چیزی را فراموش نخواهد كرد و فرشتگان برای او آمرزش خواهند كرد.

آیة الكرسی برای رفع گرفتاری:

در كتاب امالی از شیخ صدوق علیه الرحمه آمده: امیرالمؤمنین علی (ع) فرمود: اگر بدانید آیة الكرسی چه اندازه با اهمیت و با ارزش است در هیچ حالی آنرا ترك نمی‌كنید. برای رفع و از بین بردن مشكلات خود به آیة الكرسی پناه ببرید، اگر مشكلی دارید و یا اگر گرفتارید، اگر بیمارید، اگر تمام درهای این عالم به روی شما بسته شده است چرا از آیة الكرسی غافلید. با ایمان كامل و اعتقاد به اثر بخوانید و نتیجه بگیرید كما اینكه خواندن و نتیجه گرفتند.

آیة الكرسی برای در امان بودن متاع:

در كتاب بحارالانوار، ج۱۰۲، ص۳۰۰آمده: حضرت علی (ع) فرمود: «هركس قبل از طلوع خورشید یازده مرتبه سوره توحید، سوره قدر، و آیة الكرسی را بخواند خداوند مالش را از هر زیان و خطری حفظ می‌كند.»

همچنین ببینید  دعای همراه برای آرامش اعصاب و روان-بهترین دعای همراه آرامش

آیة الكرسی برای شفای هر دردی:

در كتاب مفاتیح الجنان نقل شده است راوی می‌گوید: نشسته بودیم كه رسول خدا (صلی الله علیه وآله) برما وارد شد و سلام كرد و ما جواب دادیم. سپس فرمود: آیا دعایی را كه جبرئیل به من یاد داده به شما تعلیم بدهم كه به دوای طبیب محتاج نشوید؟

حضرت علی (ع) و سلمان گفتند: این دوا چیست؟ پیامبر اكرم (صلی الله علیه وآله) فرمود: آب باران را در ماه نیسان بگیرید و بر آن هفتاد مرتبه سوره حمد و آیة الكرسی، فلق، ناس، كافرون وهفتاد و یك مرتبه سوره توحید و هفت روز متوالی صبح و شام از این آب بیاشامید.

 پیامبر فرمود: قسم به خدایی كه مرا به پیغمبری مبعوث كرد، جبرئیل گفت: كسی كه این آب را بنوشد خداوند هر دردی را كه در بدنش باشد برطرف كرده و به او عافیت می‌بخشد.

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.