دعای رسیدن به موقعیت بهتر در کار و کسب بیشتر

0

دعای رسیدن به موقعیت بهتر در کار و کسب بیشتر

اگر می خواهید به روزی بیشتری دست یابید. بر مشکلات و گره های پیش و رو غلبه کنید. پیشنهاد ما این است که حتما دعای رسیدن به موقعیت بهتر در کار و کسب بیشتر را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه بخش بوده و گره بر زندگی شما می گشاید. همین طور این دعا باعث می شود که اگر پیشرفت کاری ندارید گره باز شود.

دعای رسیدن به موقعیت بهتر در کار و کسب بیشتر
دعای رسیدن به موقعیت بهتر در کار و کسب بیشتر

دعای کسب و کار,دعای کسب و کار مغازه,دعای کسب و کار و روزی,دعای کسب و کار صوتی,دعای کسب و کار جدید,دعای کسب و کار خوب,دعاي کسب و کار,دعای رونق کسب و کار,دعای گشایش کسب و کار,دعای برکت کسب و کار,دعاي رونق کسب و کار,دعای رسیدن به موقعیت بهتر در کار و کسب بیشتر,دعایی برای رونق کسب و کار,دعاهای رونق کسب و کار,دعای برای رونق کسب و کار,دعای برای گشایش کسب و کار,دعا برای گشایش کسب و کار,دعا برای گشایش در کسب و کار,

روزی  یک مرتبه دعای زیر را بخوانید. 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا الله یا الله یا الله یا رب ّ یا ربّ یا ربّ یا حی ّ یا قیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام اسَئَلُکَ باسمِکَ الاعظَم اَن تَرزُقنی رِزقا” حلالا” طَیّبا” برَحمَتِکَ یا ارحم الراحمین.

همچنین ببینید  دعای پیروزی در بازار و کسب درآمد چند برابر مجرب

دعای کسب بیشتر و زیاد شدن روزی:

برای کسب مال و ثروت اين دعا را بنويسيد و در موم بگذاريد و با خود داشته باشيد به سه هفته نرسيده خداوند متعال شما را ثروتمند کرده درحالي که خود ندانيد که برکت و ثروت اموال از کجاست

 

بسم الله الرحمن الرحيم.

يا الله الرقيب الروف الرحمن الرحيم يا اله الحي القيوم يا مسبب الاسباب يا مفتح الابواب افتح علي صاحب کتابي هذا العبد الضعيف ابواب فضلک و ابواب رحمتک و ابواب رزقک و ابواب خيرک و ابواب کرامتک و ابواب نعمتک و ابواب سعادتک و ابواب سلامتک و ابواب عظمتک و ابواب رفعتک و ابواب برکاتک و ابواب منک و ابواب احسانک و ابواب  مرضاتک و ابواب عنايتک و ابواب الغني و ابواب الجنة اللهم تکفلت برزقي و رزق کل دابة انت آخذ بناصيتها ان ربي علي صراط مستقيم و انت افضل من اعطي و احسن ما ارعي  اللهم اني اسئلک بمحمد و آله تفضل بي و بجميع المومنين و المومنات و المسلمين و مسلمات برحمتک يا ارحم الراحمين .منبع : کليات مجمع الدعوات.

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.