دعای رهایی از گرفتاری ها مشکلات بلا ها و سختی ها

0

دعای رهایی از گرفتاری ها مشکلات بلا ها و سختی ها

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت دعایاب قصد داریم رهگشای تجربه شده و اسلامی به شما عزیزان بیاموزیم که باعث می شود از شر، بلا ها، سختی ها، مشکلات، تلخی ها و گرفتاری ها در امان مانده و در صورتی که مدام درگیر اتفاقات بد هستید دعای رهایی از گرفتاری ها مشکلات بلا ها و سختی ها نتیجه می دهد.

دعای رهایی از گرفتاری ها مشکلات بلا ها و سختی ها
دعای رهایی از گرفتاری ها مشکلات بلا ها و سختی ها

دعا برای رفع مشکلات خانوادگی,دعا جهت رفع مشکلات خانوادگی,دعا برای رفع مشکلات خانوادگی نی نی سایت,دعا برای رفع مشکلات خانواده,دعای رفع مشکل کاری,دعای رفع مشکل کار,دعا برای رفع مشکلات کاری,دعا برای رفع مشکل کاری,دعا جهت رفع مشکل کاری,دعا برای رفع مشکل کار,دعای رفع مشکلات کار,دعای رفع مشکل در کار,دعا رفع مشکل و مریضی,دعاي رفع مشكلات و مريضي.

دعای رهایی از گرفتاری ها مشکلات بلا ها و سختی ها

در کتاب «الکلم الطیّب» آورده است که شیخ على مکّى فرمود: من به شدّت دچار گرفتارى و مشکلات شدم و دشمنان‌م نیز پیوسته حقوق مرا پایمال می‌کردند تا جایى که ترسیدم جان‌م را نیز از کف بدهم و کشته شوم.

در همین اوضاع، دعایى را دیدم که داخل جیب‌م بود – در حالى که کسى آن را به من نداده بود -. از این جریان در شگفت شدم و پیوسته حیران بودم تا آن که در عالم خواب، شخصى را در قیافه‌ی صالحان و زاهدان دیدم که به من گفت: آن دعا را، ما به تو دادیم؛ آن را بخوان که از گرفتارى و مشکلات رهایى یابى . و برایم روشن نشد که گوینده آن کیست؟ و این جریان بر شگفتى و حیرتم افزود؛ تا آن که امام عصر ارواحنا فداه را در خواب دیدم که به من فرمود: دعایى را که به تو عطا کردم بخوان و به هر کسى که می‌خواهى بیاموز.

 

من بارها آن دعا را تجربه کردم و هر بار گشایشى سریع در کار م مشاهده کردم تا آن که آن را براى مدّتى گم کردم و پیوسته تأسّف می‌خوردم و از رفتار بد خویش استغفار می‌کردم. تا این که شخصى نزد من آمد و گفت: این دعا در فلان جا از تو افتاده است. البتّه من به خاطر نداشتم که آنجا رفته باشم ولى به هر حال آن را پیدا کردم و برداشتم و سجده ی شکر الهى به جاى آوردم. و دعا این است:

همچنین ببینید  دعای امام صادق برای رفع چشم زخم و در امان ماندن از چشم زخم تضمینی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ.

رَبِ اَسئَلُکَ مَدَداً روحانیّاً تَقوی بِهِ قوایَ الکُلِیة و الجُزئیة ، حَتی اَقهَرَ بِمَبادی نَفسی کُلُ نَفسٍ قاهِرَةٍ فَتَنقَبِضَ لی اِشارَةُ َقائِقِها، اِنقباضاً تَسقُط بِه قُواها ، حَتی لا بَیقی فِی الکَونِ ذُو رُوحٍ اِلّا وَ نارُ قَهری قَد اَحرَقَت ظُهُورَه. یا شَدیدُ یا شَدیدُ یا ذَالبَطشِ الشَدید یا قاهِرُ یا قَهّار، اَسئَلُکَ بِما اَودَعتَهُ عِزرائیلَ مِن اَسمائِک اَلقَهریة ، فَانفَعَلَت لَه  النُفُوس بِالقَهرِ اَن تودِعَنی هذا السِّرِّ فی هذهِ السّاعّةِ حَتی اُلَیِن بِه کِلَّ صَعبٍ وَ اُذَلِّل بِه کُلَّ مَنیع ،بِقُوَتِکَ یا ذَا القُوَةِ المَتین.

این دعا هنگام سحر – در صورت امکان – سه مرتبه و هنگام صبح سه مرتبه و در شب نیز سه مرتبه خوانده شود. البتّه اگر مشکلات خواننده‌ی این دعا بسیار سخت و غیر قابل تحمّل است، پس از قرائت دعا، سى مرتبه این دعا را نیز بخواند:

یا رَحْمانُ یا رَحیمُ ، یا أَرْحَمَ الرَّاحِمینَ ، أَسْئَلُکَ اللُّطْفَ بِما جَرَتْ بِهِ الْمَقادیرُ .

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.