دعای گرفتن پول و طلب از بدهکار-دعای مجرب برای گرفتن طلب از بدهکار

0

دعای گرفتن پول و طلب از بدهکار-دعای مجرب برای گرفتن طلب از بدهکار

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعایاب دعای گرفتن پول و طلب از بدهکاردعای مجرب برای گرفتن طلب از بدهکار را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای گرفتن پول و طلب از شخص طلبکار و بدهکار می باشد . اگر پولی به شخص داده اید و نمی توانید آن پول و طلب را از بدهکار پس بگیرید دعای زیر را بخوانید .

دعای گرفتن پول و طلب از بدهکار-دعای مجرب برای گرفتن طلب از بدهکار
دعای گرفتن پول و طلب از بدهکار-دعای مجرب برای گرفتن طلب از بدهکار

دعای قرض و بدهکاری,دعای قرض بدهکاری,دعای رهایی از بدهکاری,دعای بدهکار,دعای بدهکاران گمنام,دعای زبان بند بدهکار,دعای احضار بدهکار,دعای رفع بدهی و قرض,دعا برای رفع بدهکاری,دعا برای رفع بدهکاری و قرض,دعای سریع الاجابه برای رفع بدهکاری,دعای رفع بدهی فوری,دعا برای رفع بدهکاری ,دعا برای رفع بدهکاری زیاد,دعای رفع قرض و بدهکاری,دعای ادای قرض و بدهکاری,دعای برای رفع قرض و بدهکاری,دعا برای ادای قرض و بدهکاری,دعا برای رفع قرض و بدهکاری,دعای نجات از بدهکاری اهل سنت,دعای پس گرفتن پول از بدهکار,دعای گرفتن مال از بدهکار,دعای بدهکار,دعای مجرب بدهکار,دعای سریع الاجابه بدهکار,دعای گرفتن پول داده شده از بدهکار.

#قبل_از_رفتن_بطرف_بدهکار_بخوانید:⇩⇩

17بار صلوات

27بار (وَلَمَّا دَخَلُوا مِنْ حَيْثُ أَمَرَهُمْ أَبُوهُمْ مَا كَانَ يُغْنِي عَنْهُمْ مِنَ اللَّهِ مِنْ شَيْءٍ إِلَّا حَاجَةً فِي نَفْسِ يَعْقُوبَ قَضَاهَاۚ وَإِنَّهُ لَذُو عِلْمٍ لِمَا عَلَّمْنَاهُ وَلکِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ).

همچنین ببینید  دعا برای در امان ماندن از طلسم توطئه و سحر

3وهروقت به کلمه (قضاها) رسیدین این کلمه را 7بار تکرار کرده سپس ادامه آیه را بخونید.

4یعنی آیه 7بار و کلمه (قضاها) را هم 7بار بخونین.

5بازهم صلوات7بار.

6یعد با توکل به خدا بروید بطرف بدهکار.

دعایی بسیار مجرب جهت گرفتن طلب از بدهکاران – دعای سریع الاجابه جهت ادای قرض و طلب

مرحوم طبرسی رحمه الله می گوید:حسین بن خالد می گوید:من از مردم۳۰۰۰۰۰درهم طلبکاربودم و عده ای نیز ۴۰۰۰۰۰ درهم از من طلب داشتند بدهکاران پولهایم را نمی دادند و طلبکاران نیز بر گرفتن پولهایشان اصرار داشتند

تا آنکه در موسم حج مخفیانه به حج رفتم تا به خدمت امام

رضا علیه السلام عرض حاجت کنم در حج نتوانستم خود را به امام برسانم اما از طریق نامه ای احوالات خویش را بیان کردم

حضرتش در حاشیه نامه نوشتند بعد از هر نماز واجب این دعا را سه مرتبه بخوان :

(اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا  اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرحَمَنی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ  اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا  اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرضِیَ عَنّی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ  اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا  اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَغفِرَلی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ).

بدرستیکه حاجت تو برآورده خواهد شد حسین بن خالد می گوید:من بر این دعا مداومت کردم به خدا قسم که چهار ماه نگذشته بود که پولهایی که در دست مردم داشتم.

گرفتم و قرض های خود را نیز اداء کرده و ۱۰۰۰۰۰ درهم نیز به دست آوردم . این دعا نیز به تجربه ثابت شده است.

همچنین ببینید  ذکر و دعایی سریع الاجابه و تضمینی مخصوص بازگشت شخص فراری

 

برگرفته از سایت دعا 786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.